- My ex-boyfriend... is a fucken jerk
- I am listening to... Jatuh Cinta lagi by Matta
- Maybe I should... go on a diet.i have to
- I like learning... kickboxing
- My best friend(s)... is someone who knows me very well
- I don't understand... why i like him bloody hell much
- I lost... something precious in life
- Many people said... they know me well.well..they dont,trust me
- The meaning of my name..bluish green diamond.
- Love is... for me losing ur mind slowly,it kills and it cures at the same time
- I a place called...loser?ape ni tapaham la
- I will try... earn more and more money and make myself n others happy.
- The meaning of "forever"... is bullshit
- My handphone... is a black sexy Z610i
- I am very annoyed... with people who boast around,who think they are all that and who think they know it all.oh yeah...who accuse other people for stupid things that they do
- Whenever I wake up from sleep... cari phone n tgk kalo ade sms from the encik comel
- Party is...not really my thing.sick of it
- The cutest animal ... snow wolf
- The best age... is when i dont need to worry about a single thing in life.
- I felt tension today... because i dont feel comfortable with myself
- tonight i will try...to get myself a good sleep.i dont sleep well for months already
- when i look at myself in the mirror this morning... i saw a monster with a fat body and weep regretting for eating too much
- Shopping mall...is a place for me to spend on food.
- fast food are usually... fattening and yummy
- Last sentence to a person... aku ok laaaaaa
- Who to tag... farra,tatum n N
Wednesday, March 4, 2009
Tagged
Complete these sentences:
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
9 comments:
carik bf baru yg appreciate dan sayang kamu lah..senang cerita. :)
weh pmpuan blh x ko buang tudung tu sblm ko ckp tntg 'fuck' yg bterabur kt blog ko ni?waduhai..mcm ni punya pnulisn pn ada hati nk bukak blog ke?
Hi anon, welcome to my fucking blog.FUCK YOU :)
Ruch..siapa ANON yang tak d undang tu? musuh ko ker? .btw..ini kan blog ko kan..so,ader kisah ker nak tulis per? aih! pelik2 jer org zaman skrg ni..
ntah la farra..kebanyakan org yg masuk blog aku neh tade la sengal cam anon neh...eleh stakat guna acc ANON da tentu nye pengecut tanak reveal diri...mmg la blogger jugak...mampos la die..he/she can fuck to hell.i dont give a fucking damn anyway...
musuh aku semua nya bodoh..lebey kurang perangai mcm ANON neh jugak la..
weh ANON neh blog aku..tasuke kau bole berambus haha
babe.. pls do the tag about high school.. segan aku nak mentag ko sorang jer kat suma tag games ni.. karang ada plak fikir aku obsess dgn ko.
i will miss u a lot .. aku dah siap dah scarf warna coklat ko tu hahhaha nanti aku antar tak pun july aku bagi la in person. .jimat seket belanaja pos.
hahaha tag je la...segan pulok die
yay yay i got a brown scarf :) thank u...nnt july la kau anta..kat msia lmbt lg na snow pun..hahaha
wa.....
ni tak aci ni ..sis katum buat utk ruchi jer...angah pon nak...nak kaler marron+pink!! hahahahaa
ya la sis...we all gu u on july jer...msia mmg lambat lagik nak snow..hehe...
eh..si ANNO ni da diam la...takut ker dia?hahahhaa...JOM kiter jmpa sisi katum in july!!
aku takut jer scarf tu buat nak menambahkan peluh. anyway.. pakai jer la kat tempat byk ekon, senang cerita kan.
pas ni bila angah dah belajar knitting, suruh dia bagi kat ko plak.
Post a Comment